به گزارش "ورزش سه"، با حضور جواد نکونام بود که فولادی ها بار دیگر توانستند جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند؛ آنها در لیگ نوزدهم با عملکرد خیره کننده ای که در نیم فصل دوم ارائه کردند، توانستند به این مهم دست پیدا کنند و در رتبه سوم قرار بگیرند و سال گذشته نیز اگرچه نتوانستند در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرند ولی با کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جام حذفی جواز حضور در رقابت های آسیایی را به دست آوردند.


در این بین آنها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی در یکی از سخت ترین گروه های غرب آسیا داشتند ولی درنهایت نتوانستند جواز صعود به مرحله گروهی را کسب کنند تا حالا بار دیگر با جواد نکونام انگیزه زیادی برای درخشش در این مسابقات داشته باشند.


با جدایی جواد نکونام و حضور عبدالله ویسی هواداران فولاد خوزستان باز هم شاهد روزهای سختی بودند و در چهار هفته ابتدایی دو شکست سه گله را ابتدا مقابل پرسپولیس و سپس آلومینیوم در اراک تجربه کردند. در هفته سوم قرمزپوشان اهوازی مقابل مس رفسنجان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست یافتند ولی تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان پایان کار ویسی و شروع دوباره نکونام را رقم زد. البته در این مدت چند بازیکن اصلی فولاد نظیر فرشاد احمدزاده و زبیر نیک نفس از تیم جدا شده بودند تا این مربی در بازگشت برای بازسازی تیم به زمان نیاز داشته باشد.


احتمالا هواداران فولاد خوزستان حالا خیلی خوشحالند که دیدار سوپرجام که قرار بود پیش از آغاز لیگ برتر انجام شود به دلیل درخواست اسکوچیچ به تعویق افتاد و حالا امروز آنها اولین جام را نیز روی دست سرمربی محبوبشان دیدند و پس از پایان بازی هم همه برای برپا کردن جشن شادی به سوی او می دویدند که مهم ترین دلیل بازگشت قرمزپوشان اهوازی به روزهای خوش دو فصل گذشته است.


فولاد خوزستان در پنجره زمستانی یکی از فعال ترین تیم های بازار بوده است. آنها پس از جذب علیرضا کوشکی پدیده مسابقات که در مصاف با پرسپولیس موفق به ارسال اولین پاس گل خود در اولین بازی هم شد، شهاب گردان را در خط دروازه به خدمت گرفته اند و عارف آقاسی و آرش رضاوند نیز با حردانی معاوضه شدند تا دست نکونام برای حضور در آسیا و 14 هفته باقی مانده مسابقات بازتر باشد. 


عکس ها امیرحسین خیرخواه